Toto's Kindergarten Adventure in the Deep / Master Builders / Disappearing Objects
S2, E1: Toto and Robbie find a submarine the kids have built in the kindergarten. / Toto and Robbie find building blocks in the kindergarten and build a beautiful house. / Something strange is going on in the kindergarten. Everyone has lost something.