2 Broke Girls And the Planes, Fingers and Automobiles
S6 A11: Max en Caroline rijden naar Los Angeles om Randy terug te winnen met Han aan het stuur. Terwijl Han en de meisjes weg zijn, neemt Oleg de leiding over het diner en valt Sophie in als serveerster.