Kat Dennings en Beth Behrs spelen in deze nieuwe komische reeks van Michael Patrick King twee diensters in hetzelfde kleurrijke restaurant in Brooklyn die onverwacht vriendschap sluiten.
Max toont Caroline hoe ze spaarzaam kan shoppen, maar door een gegeerd T-shirt komt hier een einde aan. Bovendien flirt een sarcastische straatartiest, Johnny (NICK ZANO) met Max.
Max proeft van Caroline’s chique leven als ze in haar vorige rijtjeshuis inbreken om haar nachtbeugel te gaan halen. Terugkerende gastacteur NICK ZANO verschijnt als Johnny.
Caroline en Max organiseren een jaren '90 feestje om rijke hipsters aan te trekken en zo geld te verdienen voor hun zaak. Caroline is van slag als ze haar ex-vriendje ziet.
Caroline probeert een Murphy-bed, zo’n bed dat je in de muur kan opklappen, te maken in Max’ appartement. Ondertussen begint de vonk tussen Max en Johnny (NICK ZANO) intens te worden.