Na een avond doorhalen in Las Vegas gaat Charlie met tegenzin naar een voetbalwedstrijd van Jake. Al snel zien Alan en Charlie de voordelen die deze potjes met zich meebrengen.
Charlie bezint zich op de manier waarop hij vrouwen behandelt wanneer hij, Alan en Jake gedwongen worden om Evelyn op te vrolijken, nadat haar nieuwe liefde de relatie heeft beëindigd.