Afgeluisterd
S5 A18: Florrick/Agos verdedigt een NSA-klokkenluider, maar ze ontdekken dat de geheime dienst het kantoor en Alicia in haar privé-leven in de gaten heeft gehouden. Diane krijgt te maken met de lastige Louis Canning wanneer hij bij Lockhart/Gardner gaat werken. Alicia neemt het op tegen de officier van justitie die Finn de zondebok probeert te maken in de zaak van Jeffrey Grant.