S1 A5: Paddy ontgroent de soldaten van de Vrije Franse Strijdkrachten met onorthodoxe trainingsmethoden, terwijl Stirling een aanval op Benghazi leidt, vergezeld door de zoon van de minister-president, Randolph Churchill.