Rogue Heroes
Rogue Heroes vertelt in gedramatiseerde vorm hoe eigenzinnige Britse militairen in de Noord-Afrikaanse woestijn de beste speciale eenheid van de wereld vormden in de donkerste dagen van de Tweede Wereldoorlog.
Gefrustreerd door het militaire opperbevel en diens aanpak van de oorlog in Noord-Afrika bedenken David Stirling en Jock Lewes een plan om parachutisten in de woestijn te droppen om de vijand van achter de linies aan te vallen.
Terwijl Stirling in het ziekenhuis herstelt, broedt hij op Lewes’ idee om de vijand van achteren aan te vallen en bedenkt hij een gewaagd plan om toestemming voor hun eenheid te krijgen van generaal Auchinleck op het hoofdkwartier.
De reputatie van de SAS verspreidt zich onder de Italiaanse en Duitse troepen. Een nieuwe gewaagde missie resulteert in een schokkend en desastreus verlies voor het team.
Paddy ontgroent de soldaten van de Vrije Franse Strijdkrachten met onorthodoxe trainingsmethoden, terwijl Stirling een aanval op Benghazi leidt, vergezeld door de zoon van de minister-president, Randolph Churchill.
Na een ontmoeting met Winston Churchill begeeft de SAS zich op zijn meest gedurfde missie tot nu toe. Terwijl hun succes ze een officiële status bezorgt, ontvangt Stirling een verschrikkelijk bericht.