S3 A9: Nadat Saga op non-actief werd gezet en haar ex-collega het onderzoek overneemt, weet Freddie Holst er met een zender achter te komen waar Jeanette gevangen zit. Saga helpt Henrik bij de jacht op de ontvoerder.