I Am Jazz All About Jazz
S1, A1: Jazz is in alle opzichten het typische 14-jarige meisje, behalve een ding - ze werd als een jongen geboren. Haar familie accepteert Jazz als meisje, maar haar lastige tienerjaren moeten nog komen.