I Am Jazz
Jazz Jennings is in alle opzichten een typisch 16-jarig meisje, maar Jazz werd geboren als jongetje. Haar familie accepteerde Jazz al op jonge leeftijd als meisje, maar Jazz wil graag dat haar lichaam past bij hoe ze zich voelt.