Altijd Jane
Het is Jane's laatste schooljaar en ze is klaar om haar stad, Sparta, New Jersey, te verlaten. Een modellenwedstrijd in LA lijkt de perfecte ontsnapping.
Ver van Jersey
Laura en Jane vliegen naar de andere kant van het land om mee te doen aan de eerste trans-modellenwedstrijd van het bureau SLAY.
Als Jane's toekomst net begint, slaat corona toe. Tijdens de maandenlange quarantaine denken de Noury's na over Jane's overgangsproces en hun eigen proces als gezin. Zal Jane door corona en de bijbehorende beperkingen de operatie waar ze jaren op heeft gewacht niet krijgen?