Good Trouble
Callie en Mariana zijn geslaagd en verhuisd naar het centrum van Los Angeles. De zussen managen liefde, seks en de ingewikkelde relaties die horen bij het leven in een nieuwe stad als je in de twintig bent.
De Coterie
Callie zet haar werk opzij om los te gaan, maar zal het haar baan als griffier in gevaar brengen? Ondertussen probeert Mariana vriendschap te sluiten met haar nieuwe collega’s en Alice krijgt verontrustend nieuws over haar ex-vriendin. Malika wordt geconfronteerd met haar verleden als pleegkind.
Rechter Wilson nodigt Callie en de andere medewerkers uit voor een zogenaamd gezellige barbecue, die een onverwachte wending neemt. Mariana ziet een gebrek aan diversiteit op haar werk en vraagt zich af of ze hier wel op haar plek is. Alice worstelt met haar verantwoordelijkheden als manager van de Coterie.
Stef en Lena bezoeken Callie en Mariana voor het eerst in hun nieuwe woning. Iedereen gedraagt zich op zijn best, maar er worden geheimen onthuld en de meiden worden eraan herinnerd waarom ze hun moeder nodig hebben. Dennis onthult iets verrassends over zijn verleden, terwijl Callie en Malika moeite hebben hun relatie vriendschappelijk te houden.
Callie besluit haar relatie met Malika te onthullen aan rechter Wilson voordat Ben dat doet en haar schade berokkent. Mariana voelt zich respectloos behandeld als Alex haar buiten een groot nieuw project houdt en Gael vraagt Callie om juridisch advies voor zijn zus Jazmin.