Vida
Twee Mexicaans-Amerikaanse zussen uit de oostkant van Los Angeles keren gedwongen terug naar hun oude buurt. Daar worden ze geconfronteerd met het verleden en de identiteit van hun moeder.
Eddy probeert een band te vormen met de twee zussen, terwijl Lyn in oude patronen vervalt en Emma een uitweg zoekt.
Emma probeert de familiezaken op een rijtje te zetten terwijl Lyn voor chaos zorgt. Eddy trekt zich terug in zichzelf om te rouwen om Vidalia. Mari's zwakte wordt onthuld.
Na haar opwindende ontmoeting met Cruz probeert Emma ontlading te vinden. Gelukkig komt Lyn opdagen wanneer ze haar het hardst nodig heeft. Mari weigert slachtoffer te zijn en confronteert Tlaloc.