Sweetbitter
Tess oefent met drie borden dragen, wat leidt tot een romantische ontmoeting. Tess is onder de indruk van alumna Serena, maar Simone adviseert haar om niet alles te geloven wat ze ziet.
Tess heeft op haar vrije dag een verwarrende, toevallige ontmoeting. Ze bezoekt Simone thuis, maar door haar abrupte vertrek voelt ze zich eenzamer dan ooit.
Na een chaotische, stressvolle avond in het restaurant beleven Tess en Sasha een nacht vol drugs en avontuur... maar de nacht krijgt een onverwachte en gevaarlijke wending.
Tess moet haar restaurantexamen doen, maar de dag is beladen met onthullingen over collega's, een valpartij en een fout die haar kans op een vaste baan kan verpesten.