Zoey's Extraordinary Playlist
Een introverte computerprogrammeur genaamd Zoey woont in San Francisco en begint de diepste verlangens van mensen om haar heen te horen via zang.
Zoey moet beslissen of ze al dan niet betrokken wil raken in het moeizame huwelijk van haar baas Joan; nadat ze Joan een 'hartenlied' hoort zingen. Zoey creëert een nieuw programma voor haar familie om met Mitch te communiceren; maar wanneer zijn eerste woord niet is wat ze verwachten; bereikt Maggie een breekpunt.
De dingen worden wat ingewikkeld voor Zoey op het verlovingsfeest van Simon. Maggie heeft een avondje uit alleen; maar het gaat niet zoals gepland.