Looking
Patrick beleeft een OkCupid date die verkeerd afloopt. Agustin stemt erin toe om bij zijn vriend Frank in te trekken. Dom overweegt om weer contact te zoeken met een succesrijke ex.
Looking for Uncut
Agustin en Dom vragen zich af of Patrick wel in staat is tot een puur seksuele relatie. Dom zoekt contact met zijn ex, Ethan. Het afspraakje van Patrick en Richie ontspoort.
Zonder het zelf te beseffen, flirt Patrick met zijn nieuwe baas. Dom heeft plannen voor een restaurant. Agustin verliest zijn oude baan maar krijgt een nieuwe kijk op de dingen.
Tijdens wat zondagwerk op kantoor, groeit er iets tussen Patrick en Kevin. Agustin, Dorin en Hugo brengen een bezoekje aan de Folsom Street Fair.
Patrick maakt zich zorgen over de eerste ontmoeting tussen Richie en zijn vrienden tijdens het feestje voor Doms 40ste verjaardag.