Vagina Panic
Hannah bekent dat ze door Forrest Gump een AIDS-fobie heeft als ze denkt dat Adam niet monogaam is. Marnie wil niet weten dat ze zich steeds meer verveelt (en geen seks meer wil) met Charlie, met wie ze al lang een relatie heeft.
Hannah spreekt af met haar oude studievlam om na te gaan hoe ze hpv heeft gekregen en komt nog veel meer te weten. Marnies galeriebaas stelt haar voor aan een arrogante kunstenaar die haar wel boeit en Jessa mag gaan babysitten.
Hannah leert pikante sms'jes versturen. Shoshanna loopt een kerel tegen het lijf waarmee ze ooit op vakantiekamp zat. Jessa laat zich afleiden tijdens haar job. Ray en Charlie doorsnuffelen de flat.
Hannah is in de war door de gemengde signalen die haar baas en Adam uitzenden. Marnie en Charlie beoordelen hun relatie. Jessa is vastbesloten om een ex-liefje te heroveren.