I Love LA
Op haar 27e verjaardag krijgt Maia te maken met de plotselinge terugkeer van haar beste vriendin Tallulah.
Roger & Munchy
Na hun verzoening nemen Maia en Tallulah hun nieuwe rollen als manager en klant op zich, terwijl ze een steeds grilliger wordende situatie het hoofd moeten bieden.
Op een feestje hebben Maia en Alani een once-in-a-lifetime ontmoeting, wordt Tallulah overgehaald om content te maken en ontmoet Charlie een nieuw iemand.
Terwijl Maia en Dylan een onverwachte uitnodiging krijgen, raakt Charlie onder de indruk van Lukas en leert Alani Tallulah autorijden.
Maia stemt er eindelijk mee in om Dylans collega's te ontmoeten. Tallulah raakt in de war door een nieuwe reclamecampagne en Charlie komt een ex tegen.