Rap Sh!t
Rap Sh!t van Issa Rae is een comedyserie over drie vrouwen - een hiphop-duo en hun manager - die het proberen te maken in de muziekindustrie van Miami.
Shawna, die een carrière als rapper ambieert, werkt in een hotel terwijl haar vriend, die ver weg woont, rechten studeert. Ze nodigt haar vriendin Mia uit om wat te drinken, en dat heeft verrassende gevolgen.
Something for The Girls
Als de eerste video van Shawna en Mia aanslaat, leidt hun tweede poging tot creatieve meningsverschillen.
Het duo wordt serieuzer wat betreft hun muziek. Shawna duikt steeds dieper in een handeltje om de kosten te dekken en Mia krijgt een voorstel van bevriende promotor Chastity.
Shawna's vriend Cliff bekritiseert het nieuwste nummer van het stel. Chastity probeert een club te overhalen om hun nummer te draaien.
De meiden gaan naar New York waar Shawna Cliff eindelijk weer ziet, en Mia ontmoet een rijke onbekende.
Na de gebeurtenissen in New York krijgt Mia nare opmerkingen en trolls op haar dak. Shawna besluit niet naar haar werk te gaan.