Rap Sh!t Something for The Hood
S1, A3: Het duo wordt serieuzer wat betreft hun muziek. Shawna duikt steeds dieper in een handeltje om de kosten te dekken en Mia krijgt een voorstel van bevriende promotor Chastity.