S1, A1: Shawna, die een carrière als rapper ambieert, werkt in een hotel terwijl haar vriend, die ver weg woont, rechten studeert. Ze nodigt haar vriendin Mia uit om wat te drinken, en dat heeft verrassende gevolgen.