The Comeback
Voor een rolletje in sitcom Room and Bored stemt vergane tv-glore Valerie Cherish toe in een parallelle realityreeks, The Comeback. Tot overmaat van ramp casten de producers haar als de slonzige huisbazin van de vier jonge hoofdrolspelers.
Valerie wil met een lunch de onderlinge banden met haar co-sterren versterken. Achteraf ontdekt ze waarom de afwezige Juna zo goed scoort bij de paparazzi.