The Comeback
S1, A1: Voor een rolletje in sitcom Room and Bored stemt vergane tv-glore Valerie Cherish toe in een parallelle realityreeks, The Comeback. Tot overmaat van ramp casten de producers haar als de slonzige huisbazin van de vier jonge hoofdrolspelers.