All Adventurous Women Do
S1, A3: Hannah spreekt af met haar oude studievlam om na te gaan hoe ze hpv heeft gekregen en komt nog veel meer te weten. Marnies galeriebaas stelt haar voor aan een arrogante kunstenaar die haar wel boeit en Jessa mag gaan babysitten.