Hannah's Diary
S1, A4: Hannah leert pikante sms'jes versturen. Shoshanna loopt een kerel tegen het lijf waarmee ze ooit op vakantiekamp zat. Jessa laat zich afleiden tijdens haar job. Ray en Charlie doorsnuffelen de flat.