Divorce
Eerste aflevering van de serie. Frances en Robert vragen zich af of het nog de moeite waard is om hun huwelijk te redden, na een schokkende gebeurtenis op Diane's 50e verjaardag, die ze dwingt kritisch naar hun leven te kijken.
Robert en Frances gaan in relatietherapie. Frances krijgt advies van Dallas, terwijl Robert op zijn werk stoom afblaast. Thuis doen Frances en Robert hun best om normaal te doen voor de kinderen. Frances krijgt een openbaring.
Frances en Robert stappen naar een bemiddelaar; Frances wordt emotioneel op haar werk; Robert bekijkt de financiën en is de wanhoop nabij.