Ik hou van Dick
Chris en Sylvere voeren hun twijfelachtige plannetje uit, maar Dick geeft ze een verrassing die hun huwelijk niet aankan. Toby en Devon gaan hun eigen weg.
Sylvere eist dat Chris de schade teniet doet die ze heeft aangericht, maar het is wellicht al te laat. De brieve van Chris brengen Devon en Toby samen. Vastbesloten paal en perk te stellen, bedenken Chris en Sylvere een plan.