Leven op pauze
S1, A3: Als Jane's toekomst net begint, slaat corona toe. Tijdens de maandenlange quarantaine denken de Noury's na over Jane's overgangsproces en hun eigen proces als gezin. Zal Jane door corona en de bijbehorende beperkingen de operatie waar ze jaren op heeft gewacht niet krijgen?