Generation Drag
Noah confronteert haar ouders met de familiefoto's van voor haar transitie. En Nabela nodigt een verrassingsgast uit om samen met haar op te treden op een plaatselijke dragshow.
Bailey en Nabela reizen met hun familie naar Denver en alle kinderen beginnen met de laatste voorbereidingen. Vinny, Noah en Nabela krijgen op het laatste moment extra hulp.
De kinderen en hun familieleden arriveren vol verwachting en nervositeit bij Dragutante. Noah krijgt een grote verrassing en Jameson is zenuwachtig voor zijn optreden.
Na weken van oefenen, anticiperen en zenuwen is het eindelijk tijd voor de kinderen om op te treden, maar niet ieders optreden gaat zoals gepland.