Pose
Blanca wordt de toegang tot een populaire bar ontzegd, wat leidt tot een doelbewuste vete. Ondertussen leert de onervaren Damon de waarheid over liefde en seks wanneer hij wordt meegevraagd op een date.
Het House of Evangelista viert de feestdagen en bereidt zich voor op het Snow Ball, ondanks Angels gebrek aan vakantiegevoel. Elektra overweegt een geslachtsoperatie.