The fever
S1 A4: Candy's onzekerheden over haar uiterlijk nemen toe wanneer ze op een bal wordt bekritiseerd. Blanca maakt zich zorgen wanneer Damon en Ricky een medisch probleem hebben dat hen uit elkaar dreigt te drijven.