Generation Drag Born This Way
S1, A1: Jameson bereidt zijn Dragutante-optreden voor en krijgt les van dragqueen Dixie Krystals. Vinny's vader maakt zich zorgen dat Vinny wordt gepest om wat hij draagt. Liz worstelt om Nabela's grootmoeder ertoe te brengen Nabela's dragdromen te ondersteunen.