And The Big Opening
S2 A10: Max en Caroline organiseren een groot openingsfeest voor Max’s Homemade Cupcakes. Max nodigt haar oude vlam Johnny (NICK ZANO) en haar ex-vriendje Robbie (NOAH MILLS) uit om te pochen.