And The New Boss
S2 A9: Max is in tweestrijd over haar nieuwe rol als baas wanneer zij en Caroline een stagiaire aanwerven (ABBY ELLIOTT - Saturday Night Live) om de cupcakewinkel openingsklaar te helpen maken.