Best Friends For Never
S1 A2: Na Peacemakers gevaarlijke ontsnapping groeit de spanning en het wantrouwen binnen het team. Later, als Peacemaker worstelt met zijn nieuwe opdracht, krijgt hij een onverwachte bezoeker.