Peacemaker
Op hun eerste officiële missie om verdachte 'vlinders' uit te schakelen, krijgen Economos en Murn een band, en komen Peacemaker en Harcourt tot een verstandhouding. Maar de hele klus gaat mis door de komst van Judomaster.
Na een enigszins succesvolle missie, rekruteert Murn Vigilante. Ondertussen confronteert Peacemaker zijn ingewikkeld verleden nadat hij ontdekt dat het team zijn vader in de gevangenis heeft doen belanden.