Deadpool
Gebaseerd op Marvel Comic’s meest onconventionele antiheld. DEADPOOL vertelt het verhaal van Wade Wilson (Ryan Reynolds), voormalig lid van de Special Forces nu een huurling. Na een duister experiment genezen zijn verwondingen razendsnel en bedenkt hij het alter ego Deadpool. Gewapend met zijn nieuwe gave en een goed gevoel voor (zwarte) humor gaat Deadpool op zoek naar de man die zijn leven bijna verwoestte.