Twisted Metal
Een grote mond kan en krijgt een kans op een beter leven als hij een post-apocalyptische woestenij kan trotseren om een pakket te bezorgen.
John vindt zijn missie verijdeld door twee onvoorspelbare tegenstanders in Lost Vegas; Agent Stone werft nieuwe leden voor zijn zaak.
John en Quiet raken verstrikt in een onverwachte val; Agent Stone test de loyaliteit van zijn nieuwe rekruten.
John sluit een gevaarlijke deal om de broodnodige voorraden te bemachtigen; Quiet stelt haar toekomst ter discussie.
Quiet komt dichter bij haar zoektocht naar wraak; John is arbeidsongeschikt; Sweet Tooth veroorzaakt grote schade tijdens zijn roadtrip.
John en Quiet zoeken beschutting tegen een gevaarlijke storm op een vertrouwde plek; Quiet reflecteert op haar verleden.