The Instigators
Rory en Cobby zijn onwaarschijnlijke partners: een wanhopige vader en een ex-crimineel die samen een overval moeten plegen. Als die mislukt, slaan ze samen met een onverwachte bondgenoot, Rory's therapeut, op de vlucht voor de politie, niet zo snuggere bureaucraten en een crimineel die op wraak zint.