Ghosted
De brave Cole wordt helemaal verliefd op de mysterieuze Sadie, maar doet dan de schokkende ontdekking dat zij een geheim agente is. Voor ze een tweede date kunnen plannen, raken Cole en Sadie verwikkeld in een internationaal avontuur om de wereld te redden.