Mr. & Mrs. Smith
Na een gezegend huwelijk van 5 of 6 jaar belanden John en Jane Smith in een relationele impasse; totdat hun geheim aan het licht komt! Zonder het van elkaar te weten, zijn ze beiden huurmoordenaars die werken voor concurrerende organisaties. Als ze ontdekken dat ze elkaars volgende doelwit zijn, verandert hun leven in een mix van humor, passie, non-stop actie en hightech wapentuig.