Dope Thief
Twee beste vrienden (Brian Tyree Henry en Wagner Moura) in Philadelphia doen zich voor als DEA-agenten om kleinschalige drugdealers te beroven. Een perfect plan, tot ze een fout doelwit kiezen en op een mega-drugsorganisatie stuiten.