Sugar
Colin Farrell speelt John Sugar, een charmante privédetective die in de schaduwzijde van het zonnige Los Angeles opereert. Hoewel hij alleen het beste in de mensheid ziet, wordt Sugar gekweld door een geheim dat te gevaarlijk is om aan het licht te brengen.