Criminal Record
In Londen leggen rechercheurs Hegarty en Lenker zich toe op misdaadbestrijding, al doen ze dat op heel verschillende manieren. Hoewel geen van beiden op een samenwerking zit te wachten, moeten ze hun krachten bundelen om gerechtigheid te laten zegevieren in een snel veranderende wereld.