Down Cemetery Road
Van de makers van Slow Horses. Na een mysterieuze explosie in een Britse buitenwijk gaat een bezorgde buurvrouw in zee met een privédetective om de waarheid te achterhalen. Ze raken verwikkeld in een ijzingwekkende overheidssamenzwering.