Sunny
Het leven van een Amerikaanse vrouw in Kyoto, Japan, stort in als haar man en zoon verdwijnen tijdens een mysterieuze vliegtuigramp. Ter troost krijgt ze Sunny, een nieuw soort huisrobot ontwikkeld door haar mans elektronicabedrijf.