Where’s Wanda?
Als de dochter van de familie Klatt vermist raakt, neemt het gezin het heft in eigen handen en ontstaat er een waanzinnig plan: ze gaan de buurt bespioneren. Dit spionagewerk brengt schokkende geheimen boven water.