Tierra de Mujeres
Gala (Eva Longoria) is een New Yorkse socialite die met haar moeder en dochter naar een pittoresk Spaans dorpje vlucht. Gala’s nieuwe leven leidt haar naar de wat botte, maar charmante eigenaar van een wijnmakerij – en naar een berg aan familiegeheimen.