Nocturne
Als een slachtoffer van beruchte seriemoordenaar Jurek Walter toch blijkt te leven, begint een race tegen de klok voor rechercheur Jonah Lynn, die het laatste missende slachtoffer wil vinden terwijl zijn protegé Saga Bauer undercover gaat op zoek naar antwoorden van de moordenaar zelf.