Black Bird
Geïnspireerd door ware gebeurtenissen. Jimmy Keene krijgt een celstraf van 10 jaar, maar krijgt dan een ongelofelijk aanbod: als hij moordverdachte Larry Hall een bekentenis kan ontlokken, wordt Jimmy vrijgelaten. Deze missie wordt de grootste uitdaging van zijn leven.